Jaarrekening 2022
|
Blz. 1
|
Programma’s
|
Blz. 2
|
Samenvatting
|
Blz. 3
|
Inleiding
|
Blz. 4
|
Bestuurlijke terugblik: evenwichtig uit de crisis
|
Blz. 5
|
Financieel verloop 2022
|
Blz. 6
|
Financiële positie gemeente
|
Blz. 7
|
Leeswijzer
|
Blz. 8
|
Programma 1 Bestuur
|
Blz. 9
|
Hoofdambitie
|
Blz. 10
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 11
|
Bestuur
|
Blz. 12
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 13
|
Bestuur
|
Blz. 14
|
Gemeenteraadsverkiezingen
|
Blz. 15
|
Kieswet
|
Blz. 16
|
Digitale toegankelijkheid
|
Blz. 17
|
Invoering en implementatie Wet open overheid (Woo)
|
Blz. 18
|
Uitvoering risicoanalyse gemeenschappelijke regelingen
|
Blz. 19
|
Aanpassing organisatie-brede Klachtenregeling
|
Blz. 20
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 21
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 22
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 23
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 24
|
Indicatoren
|
Blz. 25
|
Programma 2 Woon- en leefomgeving
|
Blz. 26
|
Hoofdambitie
|
Blz. 27
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 28
|
Beheer en onderhoud
|
Blz. 29
|
Veiligheid
|
Blz. 30
|
Toekomst Algeracorridor: voorkeursalternatief vastgesteld
|
Blz. 31
|
Openbaar vervoer en corona: reizigersaantallen nog niet hersteld
|
Blz. 32
|
Korte Termijn Aanpak Algeracorridor: stapsgewijs nieuwe verbeteringen gerealiseerd
|
Blz. 33
|
Duurzaamheid
|
Blz. 34
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 35
|
Beheer en onderhoud
|
Blz. 36
|
Planvorming en uitvoering riolerings- en herstraatprojecten conform vastgestelde planning.
|
Blz. 37
|
Participatie en planvorming Oud-Krimpen deelgebied 3.
|
Blz. 38
|
Eerste verkenning toekomstvisie Oud-Krimpen.
|
Blz. 39
|
Baggeren watergangen in onder andere Boveneind.
|
Blz. 40
|
Duurzaamheid
|
Blz. 41
|
Duurzaamheidsagenda 2021-2024
|
Blz. 42
|
Mobiliteit en bereikbaarheid
|
Blz. 43
|
Verbeteren fietsinfrastructuur
|
Blz. 44
|
Toegankelijk maken bushaltes in de Stormpolder
|
Blz. 45
|
Ontwerp voorkeursbeslissing Algeracorridor
|
Blz. 46
|
De Grote Kruising
|
Blz. 47
|
Rotonde Burgemeester Aalberslaan – Koekoekstraat - Middenwetering
|
Blz. 48
|
Beperkte aanpassingen IJsseldijk (vooruitlopend op project KIJK)
|
Blz. 49
|
Ruimtelijke ontwikkeling
|
Blz. 50
|
Uitvoeren MPG
|
Blz. 51
|
Implementatie Omgevingswet
|
Blz. 52
|
Veiligheid
|
Blz. 53
|
Integraal veiligheidsbeleidsplan
|
Blz. 54
|
Ondermijning en woonoverlast
|
Blz. 55
|
Regionaal beleidsplan VRR
|
Blz. 56
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 57
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 58
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 59
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 60
|
Indicatoren
|
Blz. 61
|
Programma 3 Samenleven
|
Blz. 62
|
Hoofdambitie
|
Blz. 63
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 64
|
Sport
|
Blz. 65
|
Cultuur
|
Blz. 66
|
Recreatie en toerisme
|
Blz. 67
|
Jeugd en onderwijs
|
Blz. 68
|
Wonen
|
Blz. 69
|
Economie
|
Blz. 70
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 71
|
Cultuur
|
Blz. 72
|
Uitvoering geven aan de uitkomsten van het onderzoek exploitatie de Tuyter.
|
Blz. 73
|
Verkenning multifunctioneel buitenpodium
|
Blz. 74
|
Het uitvoeren van de evenementenvisie 2021
|
Blz. 75
|
Het cultuuronderwijs te verdiepen met behulp van de landelijke subsidie Cultuur met Kwaliteit (CMK)
|
Blz. 76
|
Economie
|
Blz. 77
|
Vaststellen van en uitvoering geven aan de detailhandelsvisie
|
Blz. 78
|
Vaststellen van een horecastructuurvisie
|
Blz. 79
|
Vernieuwen economische (uitvoerings)agenda
|
Blz. 80
|
Verkenning toekomst horeca/detailhandel in centrum
|
Blz. 81
|
Herontwikkelen Stormpolderdijk
|
Blz. 82
|
Versterken van het maritiem cluster
|
Blz. 83
|
Jeugd/onderwijs
|
Blz. 84
|
Continuering BreakOut Krimpen.
|
Blz. 85
|
Uitvoering Speelruimtebeleidsplan 2019 - 2022: renoveren en herinrichten speelplekken.
|
Blz. 86
|
Het realiseren van een Skate-, Free-run- en Calisthenicspark Zwaneneiland.
|
Blz. 87
|
Het vernieuwen van 2 buitenvoorzieningen oudere jeugd (BOJ’s) op het Zwaneneiland en de Trimbaan.
|
Blz. 88
|
Start bouw Groeiplaneet / Populier.
|
Blz. 89
|
Realisatie uitbreiding de Wegwijzer.
|
Blz. 90
|
Projectplan en kredietaanvraag Octaaf/Mozaïek en gymzaal Una Corda.
|
Blz. 91
|
Projectplan en kredietaanvraag sportzaal de Groenendaal.
|
Blz. 92
|
Opstellen IHP 2022-2025 (inclusief buitensport).
|
Blz. 93
|
We geven uitvoering aan het Uitvoeringsprogramma “Het Jonge Kind”.
|
Blz. 94
|
Recreatie/toerisme
|
Blz. 95
|
Het vaststellen van het Ontwikkelplan voor Groenalliantie.
|
Blz. 96
|
Sport
|
Blz. 97
|
Na vaststelling uitvoering geven aan de nieuwe sportnota ‘Krimpen beweegt 2022 - 2026’.
|
Blz. 98
|
Renovatie buitensportaccommodatie DCV (veld 1 in 2022).
|
Blz. 99
|
Renovatie buitensportaccommodatie MHCK (veld 1 in 2022).
|
Blz. 100
|
Ontwikkelen toekomstvisie kinderboerderij.
|
Blz. 101
|
Herhuisvesting scouting Jan Willem Friso
|
Blz. 102
|
Wonen
|
Blz. 103
|
Samenwerkingsverband Wonen regio Rotterdam
|
Blz. 104
|
Uitvoering woonvisie.
|
Blz. 105
|
We stellen een woonzorganalyse / -visie op.
|
Blz. 106
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 107
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 108
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 109
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 110
|
Indicatoren
|
Blz. 111
|
Programma 4 Preventie
|
Blz. 112
|
Hoofdambitie
|
Blz. 113
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 114
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 115
|
Sociaal domein
|
Blz. 116
|
We versterken de samenwerking met de partners in de geboorteketen (programma Kansrijke start)
|
Blz. 117
|
De functie van schoolmaatschappelijk werker wordt verbreed tot jeugdmaatschappelijk werker
|
Blz. 118
|
We zetten voorlichting en communicatie in om huiselijk geweld en kindermishandeling te voorkomen en het belang van tijdig melden ervan onder de aandacht te brengen
|
Blz. 119
|
We onderzoeken of er op basisscholen WIJS-bussen geplaatst kunnen worden. Zo wordt de drempel voor kinderen verlaagd om signalen rond huiselijk geweld en kindermishandeling kenbaar te maken
|
Blz. 120
|
We ontwikkelen het actieprogramma “Vrijwilligerswerkbeleid” door
|
Blz. 121
|
We voeren het actieprogramma omtrent mantelzorg uit
|
Blz. 122
|
We voeren het actieprogramma “Dementievriendelijke gemeente” uit
|
Blz. 123
|
We voeren activiteiten uit en stellen een actieprogramma op omdat we koplopergemeente onafhankelijke cliëntondersteuning zijn geworden (motie)
|
Blz. 124
|
Na vaststelling uitvoering geven aan de lokale Nota Volksgezondheid
|
Blz. 125
|
We volgen het proces rondom het strategietraject GGD 3.0 nauwlettend
|
Blz. 126
|
We ontwikkelen, samen met publieke en private partners, een Lokaal Preventieakkoord (breed leefstijlakkoord)
|
Blz. 127
|
We onderzoeken, middels een pilot in de Doornenbuurt, hoe we de wijkgerichte samenwerking kunnen verbeteren door het wijknetwerk beter te benutten
|
Blz. 128
|
De KrimpenWijzer-site verbeteren
|
Blz. 129
|
We volgen het proces rondom vroegsignalering van schulden nauwlettend (monitoren en evalueren)
|
Blz. 130
|
In nauwe samenwerking met onze netwerkpartners implementeren we de nieuwe inburgeringswet zodat inburgeraars zo snel mogelijk mee kunnen doen
|
Blz. 131
|
Vaststellen nota jeugd en verleiding
|
Blz. 132
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 133
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 134
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 135
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 136
|
Indicatoren
|
Blz. 137
|
Programma 5 Basishulp
|
Blz. 138
|
Hoofdambitie
|
Blz. 139
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 140
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 141
|
Sociaal domein
|
Blz. 142
|
Het Krimpens Sociaal Team voert casusregie over hulpverleningstrajecten in het vrijwillig kader
|
Blz. 143
|
Er wordt samen met de Zorggroep Krimpen en KrimpenWijzer uitvoering gegeven aan de pilot Welzijn op Recept
|
Blz. 144
|
Fijn Thuis gesprekken
|
Blz. 145
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 146
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 147
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 148
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 149
|
Indicatoren
|
Blz. 150
|
Programma 6 Individuele hulp
|
Blz. 151
|
Hoofdambitie
|
Blz. 152
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 153
|
Individuele hulp
|
Blz. 154
|
Wet Inburgering
|
Blz. 155
|
Participatiewet (Werk en Inkomen)
|
Blz. 156
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 157
|
Sociaal domein
|
Blz. 158
|
Samen met de jeugdhulpregio Rijnmond pakken we de wachtlijsten aan bij de jeugdhulp
|
Blz. 159
|
Zorgvuldig implementeren van het nieuwe woonplaatsbeginsel voor jeugd
|
Blz. 160
|
Met de GR IJsselgemeenten maken we afspraken over het stimuleren van de uitstroom van uitkeringsgerechtigden
|
Blz. 161
|
We bepalen de speerpunten op het gebied van zorg en veiligheid
|
Blz. 162
|
We geven uitvoering aan het actieprogramma “armoede en schulden
|
Blz. 163
|
We geven uitvoering aan de hersteloperatie van de Kinderopvangtoeslagenaffaire
|
Blz. 164
|
We geven uitvoering aan het regionaal beleidsplan Maatschappelijke Opvang en Beschermd Wonen 2022-2026
|
Blz. 165
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 166
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 167
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 168
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 169
|
Indicatoren
|
Blz. 170
|
Programma 7 Dienstverlening
|
Blz. 171
|
Hoofdambitie
|
Blz. 172
|
Wat is er gebeurd?
|
Blz. 173
|
Dienstverlening
|
Blz. 174
|
Afvalinzameling
|
Blz. 175
|
Begraven
|
Blz. 176
|
Meldingen openbare ruimte
|
Blz. 177
|
Wat willen we bereiken
|
Blz. 178
|
Afvalinzameling
|
Blz. 179
|
Opstellen aanvullend beleid afvalinzameling 2022-2025
|
Blz. 180
|
Begraven
|
Blz. 181
|
Ruimen, ophogen en herinrichten Waalhoven fase 2
|
Blz. 182
|
Dienstverlening
|
Blz. 183
|
Digitale dienstverlening voldoet aan de WMEBV
|
Blz. 184
|
Wet Open Overheid eerste fase afgerond
|
Blz. 185
|
Informatiebeheer/archief
|
Blz. 186
|
Het substitutie- en vervangingsbesluit wordt aan de Gemeenteraad aangeboden
|
Blz. 187
|
Vastgoed
|
Blz. 188
|
Verkoop Poldersedijk 16a
|
Blz. 189
|
Verkenning mogelijkheden oude muziekschool Tuinstraat
|
Blz. 190
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 191
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 192
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 193
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 194
|
Indicatoren
|
Blz. 195
|
Overhead
|
Blz. 196
|
Inleiding
|
Blz. 197
|
Wat heeft het gekost?
|
Blz. 198
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 199
|
Indicatoren
|
Blz. 200
|
Algemene dekkingsmiddelen, vennootschapsbelasting en onvoorzien
|
Blz. 201
|
Inleiding
|
Blz. 202
|
Algemene dekkingsmiddelen
|
Blz. 203
|
Lokale heffingen
|
Blz. 204
|
Uitkering Gemeentefonds
|
Blz. 205
|
Dividenden
|
Blz. 206
|
Saldo van de financieringsfunctie
|
Blz. 207
|
Vennootschapsbelasting (vpb)
|
Blz. 208
|
Onvoorzien
|
Blz. 209
|
Verschillenanalyse per programma
|
Blz. 210
|
Op grond van welk beleid/afspraak handelen we?
|
Blz. 211
|
Hoe en wanneer leggen we verantwoording af?
|
Blz. 212
|
Paragrafen
|
Blz. 213
|
Paragraaf A Lokale heffingen
|
Blz. 214
|
Inleiding
|
Blz. 215
|
Ontwikkelingen 2022
|
Blz. 216
|
Werkelijke inkomsten
|
Blz. 217
|
Overzicht baten en lasten
|
Blz. 218
|
Afvalstoffenheffing
|
Blz. 219
|
Rioolheffing
|
Blz. 220
|
Havengelden
|
Blz. 221
|
Marktgelden
|
Blz. 222
|
Lijkbezorgingsrechten
|
Blz. 223
|
Legesverordening
|
Blz. 224
|
Lastendruk situatie 1
|
Blz. 225
|
Lastendruk situatie 2
|
Blz. 226
|
Lastendruk situatie 3
|
Blz. 227
|
Lastendruk situatie 4
|
Blz. 228
|
Woonlasten (vergelijking met omliggende gemeenten)
|
Blz. 229
|
Kwijtschelding
|
Blz. 230
|
Paragraaf B Weerstandsvermogen en risicobeheersing
|
Blz. 231
|
Inleiding
|
Blz. 232
|
Bestuurlijke informatievoorziening
|
Blz. 233
|
Risico's
|
Blz. 234
|
Terugblik risico's
|
Blz. 235
|
Weerstandscapaciteit
|
Blz. 236
|
Weerstandsvermogen
|
Blz. 237
|
Financiële kengetallen
|
Blz. 238
|
Duiding uitkomsten kengetallen
|
Blz. 239
|
Paragraaf C Onderhoud kapitaalgoederen
|
Blz. 240
|
Inleiding
|
Blz. 241
|
De kapitaalgoederen in de openbare ruimte (stelselwijziging BBV)
|
Blz. 242
|
Riolering
|
Blz. 243
|
Wegen
|
Blz. 244
|
Openbare verlichting
|
Blz. 245
|
Verkeersregelinstallaties
|
Blz. 246
|
Groen
|
Blz. 247
|
Watergangen
|
Blz. 248
|
Speelvoorzieningen
|
Blz. 249
|
Civiele kunstwerken (bruggen en duikers)
|
Blz. 250
|
De volgende werken zijn in 2022 uitgevoerd:
|
Blz. 251
|
Het kapitaalgoed gebouwen
|
Blz. 252
|
Voorziening OK-gebouwen en rioleringen
|
Blz. 253
|
Paragraaf D Financiering
|
Blz. 254
|
Inleiding
|
Blz. 255
|
Risicobeheersing
|
Blz. 256
|
Rentevisie en rentekosten
|
Blz. 257
|
Rentetoerekening
|
Blz. 258
|
Renterisico
|
Blz. 259
|
Kasgeldlimiet
|
Blz. 260
|
Kredietrisico
|
Blz. 261
|
Financieringspositie
|
Blz. 262
|
Uitzetten en aantrekken
|
Blz. 263
|
Paragraaf E Bedrijfsvoering
|
Blz. 264
|
Inleiding
|
Blz. 265
|
Ontwikkelingen
|
Blz. 266
|
Organisatie
|
Blz. 267
|
Financiën
|
Blz. 268
|
Huisvesting en facilitair
|
Blz. 269
|
ICT
|
Blz. 270
|
Inkoop
|
Blz. 271
|
Informatiebeheer/archief
|
Blz. 272
|
Informatieveiligheid en privacy
|
Blz. 273
|
Rechtmatigheid
|
Blz. 274
|
Frauderisicobeheersing
|
Blz. 275
|
Paragraaf F Verbonden partijen
|
Blz. 276
|
Inleiding
|
Blz. 277
|
Gemeenschappelijke regelingen
|
Blz. 278
|
Ontwikkelingen
|
Blz. 279
|
Weerstandsvermogen
|
Blz. 280
|
Overzicht gemeenschappelijke regelingen
|
Blz. 281
|
Gemeenschappelijke regeling
|
Blz. 282
|
Deelnemingen
|
Blz. 283
|
Paragraaf G Grondbeleid
|
Blz. 284
|
Inleiding
|
Blz. 285
|
Meerjarenprogramma grondexploitaties (MPG)
|
Blz. 286
|
Budgetten 2022
|
Blz. 287
|
Algemene reserve Grondexploitatie
|
Blz. 288
|
Paragraaf H Subsidies
|
Blz. 289
|
Inleiding
|
Blz. 290
|
Subsidieplafonds
|
Blz. 291
|
Subsidieverlening
|
Blz. 292
|
Paragraaf I Wet open overheid
|
Blz. 293
|
Openbaarheidsparagraaf
|
Blz. 294
|
Balans
|
Blz. 295
|
Activa en passiva
|
Blz. 296
|
Activa
|
Blz. 297
|
Passiva
|
Blz. 298
|
Grondslagen voor waardering en resultaatbepaling
|
Blz. 299
|
Inleiding
|
Blz. 300
|
Algemene grondslagen voor het opstellen van de jaarrekening
|
Blz. 301
|
Vaste activa
|
Blz. 302
|
Afschrijvingstermijnen vaste activa
|
Blz. 303
|
Vlottende activa
|
Blz. 304
|
Vaste passiva
|
Blz. 305
|
Vlottende passiva
|
Blz. 306
|
Borg- en garantstellingen
|
Blz. 307
|
Waarderingsgrondslagen WNT
|
Blz. 308
|
Vennootschapsbelasting
|
Blz. 309
|
Toelichting op de vaste activa
|
Blz. 310
|
Materiële vaste activa
|
Blz. 311
|
Investeringen met een economisch nut
|
Blz. 312
|
Verloop boekwaarde investeringen met een economisch nut
|
Blz. 313
|
Belangrijkste investeringen met een economisch nut
|
Blz. 314
|
Investeringen met een economisch nut (met heffing)
|
Blz. 315
|
Verloop boekwaarde investeringen met een economisch nut (met heffing)
|
Blz. 316
|
Belangrijkste investeringen met een economisch nut (met heffing)
|
Blz. 317
|
Investeringen met een maatschappelijk nut
|
Blz. 318
|
Verloop boekwaarde investeringen met een maatschappelijk nut
|
Blz. 319
|
Belangrijkste investeringen met een maatschappelijk nut
|
Blz. 320
|
Financiële vaste activa
|
Blz. 321
|
Deelnemingen
|
Blz. 322
|
Toelichting op de vlottende activa
|
Blz. 323
|
Voorraden
|
Blz. 324
|
Bouwgronden in exploitatie
|
Blz. 325
|
Voorziening verlies latende complexen
|
Blz. 326
|
Uitgangspunten bouwgronden in exploitatie
|
Blz. 327
|
Uitzettingen korter dan een jaar
|
Blz. 328
|
Vordering openbare lichamen
|
Blz. 329
|
Schatkistbankieren
|
Blz. 330
|
Overige vorderingen
|
Blz. 331
|
Voorziening dubieuze debiteuren
|
Blz. 332
|
Liquide middelen
|
Blz. 333
|
Overlopende activa
|
Blz. 334
|
Nog te ontvangen bedragen overheidslichamen
|
Blz. 335
|
Toelichting op de vaste passiva
|
Blz. 336
|
Eigen vermogen
|
Blz. 337
|
Verloop per reserve
|
Blz. 338
|
Toelichting mutaties en reserves
|
Blz. 339
|
Algemene reserve
|
Blz. 340
|
Vrije reserve
|
Blz. 341
|
Algemene reserve grondexploitatie
|
Blz. 342
|
Reserve Eneco
|
Blz. 343
|
Reserve overrente
|
Blz. 344
|
Reserve maatschappelijk vastgoed
|
Blz. 345
|
Reserve hoofdinfrastructuur
|
Blz. 346
|
Reserve Afschrijving grote kruising
|
Blz. 347
|
Reserve afschrijvingen maatschappelijk nut
|
Blz. 348
|
Reserve maatregelen klimaatakkoord
|
Blz. 349
|
Reserve maatschappelijke voorzieningen
|
Blz. 350
|
Reserve nog uit te voeren werkzaamheden
|
Blz. 351
|
Reserve energiearmoede
|
Blz. 352
|
Reserve afschrijving riolering fase 1 Oud Krimpen
|
Blz. 353
|
Reserve omgevingsvergunningen
|
Blz. 354
|
Reserve egalisatie reiniging
|
Blz. 355
|
Reserve riolering
|
Blz. 356
|
Voorzieningen
|
Blz. 357
|
Toelichting mutaties voorzieningen
|
Blz. 358
|
Vaste schulden met een rente typische looptijd langer dan 1 jaar
|
Blz. 359
|
Toelichting op de vlottende passiva
|
Blz. 360
|
Vlottende passiva
|
Blz. 361
|
Kortlopende schulden
|
Blz. 362
|
Overige schulden
|
Blz. 363
|
Overlopende passiva
|
Blz. 364
|
Vooruitontvangen bedragen
|
Blz. 365
|
Nog te betalen kosten
|
Blz. 366
|
Niet uit de balans blijkende verplichtingen en rechten
|
Blz. 367
|
Waarborgen en garanties
|
Blz. 368
|
Langlopende financiële verplichtingen
|
Blz. 369
|
Niet uit de balans blijkende rechten
|
Blz. 370
|
Wet normering topinkomens
|
Blz. 371
|
Bezoldiging topfunctionarissen
|
Blz. 372
|
Baten en lasten
|
Blz. 373
|
Overzicht van baten en lasten
|
Blz. 374
|
Overzicht van baten en lasten
|
Blz. 375
|
EMU-saldo
|
Blz. 376
|
Incidenteel / structureel
|
Blz. 377
|
Incidentele baten en lasten
|
Blz. 378
|
Structurele begrotingsruimte
|
Blz. 379
|
Structurele reservemutaties
|
Blz. 380
|
Investeringen
|
Blz. 381
|
Investeringen
|
Blz. 382
|
Verschillenanalyse jaarrekening
|
Blz. 383
|
Verschillenanalyse
|
Blz. 384
|
Overhevelingen
|
Blz. 385
|
Overhevelingen
|
Blz. 386
|
Kerngegevens
|
Blz. 387
|
Kerngegevens
|
Blz. 388
|
Begrotingsrechtmatigheid
|
Blz. 389
|
Begrotingsrechtmatigheid
|
Blz. 390
|
Toelichtingen begrotingsrechtmatigheid
|
Blz. 391
|
Speerpunten
|
|
Zoeken
|
|
Bijlagen
|
|
Contact
|
|
PrivacyStatement
|
|
Sitemap
|
|