VvE aanpak ontwikkelen
Voor onze nieuwe VvE aanpak hebben we eind 2025 verkend of we samen konden werken met dezelfde gemeenten waarmee we onze meerjarige collectieve ontzorgingsaanpak uitvoeren. Dat heeft niet tot een gezamenlijke aanpak geleid. Daarom gaan we in 2026 alsnog zelf een nieuwe aanpak opzetten. VvE's kunnen tot onze nieuwe aanpak klaar is, gebruik blijven maken van onze VvE adviseur.
Oranje