We hebben op veel momenten gecommuniceerd over het restafvaltarief en het op de juiste manier scheiden van afval. Er zijn o.a. inloopbijeenkomsten georganiseerd en gesprekken op de markt.  Voor de zomer zijn inwoners geïnformeerd over het recycletarief (via een brief met flyer).  Direct na de zomer is de GFT+E-campagne van start gegaan. Vanaf medio november zijn we begonnen met de PMD-campagne. Dit is qua volume de grootste vervuiler in het restafval. Vanaf half december hebben we weer aandacht gegeven aan de specifieke communicatie over het restafvaltarief. Tijdens alle campagnes zetten we zo veel mogelijk communicatiemiddelen in. Communicatie is een doorlopende activiteit.  Want slimmer afval scheiden scheelt!

Oranje